1. Dokumenty elektroniczne powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
2. Akceptowalne formaty załączników:
- .doc, .docx, .rtf dla MS Word,
- .xls, .xlsx dla MS Excel,
- .txt dokument tekstowy,
- .gif, .tif (.tiff), .jpg (.jpeg) – pliki graficzne,
- .pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- .ppt dla MS PowerPoint,
- .odt edytor tekstu OpenOffice Writer,
- .ods arkusz kalkulacyjny OpenOffice Calc,
- .odp program do tworzenia prezentacji OpenOffice Impress (odpowiednik programu PowerPoint).
3. Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku doręczenia przesyłki nie spełniającej łącznie wszystkich wymogów - nie będzie ona wprowadzona do systemu teleinformatycznego Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie i nie zostaną podjęte czynności związane z załatwieniem sprawy.
Za datę i czas doręczenia dokumentu elektronicznego do Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie przyjmuje się datę i czas wprowadzenia dokumentu elektronicznego do systemu teleinformatycznego Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie określone w urzędowym poświadczeniu odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru jest automatycznie wytworzone przez system ESP i przekazywane drogą elektroniczną na wskazany przez wnoszącego adres poczty elektronicznej.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) utworzona na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP):
Adres ESP (skrytki ePUAP) Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie:
/PUP-Sulecin/skrytka
W celu skorzystania z ESP Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie dostępnej na platformie ePUAP, należy spełnić poniższe warunki:
- założyć indywidualne (darmowe) konto na ePUAP
- posiadać profil zaufany lub certyfikat kwalifikowany
- przekazać dokument poprzez wypełnienie elektronicznego formularza usługi bądź dołączenie podpisanego dokumentu