Опубліковувач

Klucz do zatrudnienia dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy (VI)


Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim realizuje projekt „Klucz do zatrudnienia dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy (VI)" dofinansowany z Funduszy Europejskich
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy
 Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy
i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy
 
Okres realizacji
od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Nabór będzie trwał do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na nw. formy wparcia
w ramach projektu.

 
Cel projektu
podniesienie zdolności do zatrudnienia osób pozostających bez pracy znajdujących się w szczególnie niekorzystnej sytuacji na rynku pracy, tj. kobiet, osób w wieku 50 plus, z niepełnosprawnościami, długotrwale bezrobotnych lub osób o niskich kwalifikacjach 
 
Projekt skierowany jest do osób w wieku 30 lat i więcej, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim jako osoby bezrobotne (należące do I lub II profilu pomocy), znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy tj. osoby starsze po 50 roku życia, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne oraz osoby o niskich kwalifikacjach.
 
Zakres pomocy
Projekt ten umożliwi udział w następujących formach aktywizacji:
  • staże
  • szkolenia
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej
  • refundacje kosztów doposażenia lub wyposażenia stanowiska pracy
  • prace interwencyjne
  • refundacje kosztów dojazdu z tytułu podjęcia pracy
 
Planowane efekty
Projekt zakłada podjęcie zatrudnienia przez:
  • osoby bezrobotne znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy (osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby z niskimi kwalifikacjami) na poziomie co najmniej 45%
 
Dofinansowanie projektu z UE: 1 162 824,49

Zapraszamy do udziału w projekcie


Szczegółowe informacje:
Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
staże: tel.68 3830306, pok.025
szkolenia: tel.68 3830319, pok. 028
refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy: tel.68 3830319, pok. 028
przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej: tel. 683830306, pok. 025
prace interwencyjne: tel. 68 3830306, pok. 025



Filia w Gubinie

staże: tel. 68 455 8215, pok. 14
szkolenia: tel. 68 455 8214, pok.13 refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy: tel. 68 455 8221, pok. 7
przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej: tel. 68 45 58221, pok. 7
prace interwencyjne: tel. 68 455 8221, pok. 7
 
 
 
 
 
Informacji udzielają również doradcy  klenta                                                                                         


 
 

nnk.asset.publisher.info.header

Aktualności

Nabór wniosków o przyznanie środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy.

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim ogłasza pierwszy nabór wniosków o przyznanie środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy.

Nabór wniosków będzie trwał od dnia 03.02.2025 r. do dnia 14.02.2025 r.

Wnioski rozpatrywane będą do wysokości limitu posiadanych środków w kwocie 399.253,78 złotych w ramach priorytetów wydatkowania limitu podstawowego KFS ustalonych przez Ministra:

  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie; podstawę identyfikacji zawodów deficytowych stanowią: 
    a) Barometr Zawodów na 2025 rok dla powiatu krośnieńskiego,
    b) Barometr Zawodów na 2025 rok dla województwa lubuskiego.
  2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
  3. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
  4. Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
  5. Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
  6. Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
  7. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
  8. Rozwój umiejętności cyfrowych.
  9. Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.

Wniosek należy złożyć w terminie ogłoszonego naboru:

  • w formie pisemnej – na obowiązującym w Urzędzie druku – w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B lub Filii w Gubinie ul. Obrońców Pokoju 20;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl na formularzu tam dostępnym (w elektronicznym wniosku należy zaznaczyć opcję „pula limitu podstawowego KFS”).  Dla wnioskodawcy wniosek jest dostępny po zalogowaniu i wyborze odpowiedniego kontekstu (wniosek należy złożyć jako organizacja). Należy wybrać następującą ścieżkę: Usługi elektroniczne > Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu > Wnioski pozostałe > Wniosek o przyznanie środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy (PSZ-KFS).

Powiatowy Urząd Pracy zachęca do złożenia wniosku w formie elektronicznej za pośrednictwem praca.gov.pl

Za datę złożenia wniosku uznaje się datę jego wpływu do Urzędu.

Do wniosku należy załączyć:

  1. Oświadczenie o pomocy de minimis (dot. beneficjentów pomocy publicznej);
  2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. 2024, poz. 40, 1206) lub formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się p pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2010 r. w sprawie informacji składanych przez podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. 2010, Nr 121, poz. 810)(odpowiedni formularz – wyłącznie jeden – stosowany do zakresu działalności wymieniony w pkt 2 lub 3 składa wnioskodawca będący beneficjentem pomocy publicznej, który ubiega się o pomoc de minimis. Powyższe formularze stanowią odrębne podstawy prawne do udzielenia pomocy de minimis na kształcenie ustawiczne);
  3. Program kształcenia ustawicznego opatrzony pieczęcią jednostki szkoleniowej (dotyczy kursów i studiów podyplomowych), który zawiera:
    - nazwę kształcenia;
    - liczbę godzin kształcenia;
    - cenę kształcenia;
    - plan nauczania:
    - formę zaliczenia;
  4. Zakres egzaminu wybranego realizatora usługi kształcenia ustawicznego – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie kosztów egzaminów;
  5. Kopię dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności – w przypadku braku wpisu do KRS lub CEiDG;
  6. Wzór dokumentu potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników, wystawiane przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego, o ile nie wynika on z przepisów powszechnie obowiązujących – dotyczy wyłącznie kursów, studiów podyplomowych i egzaminów;
  7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy oraz składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w jego imieniu. (W przypadku, gdy pracodawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo z czytelnym podpisem pracodawcy lub innej upoważnionej do tej czynności osoby, należy przedłożyć w oryginale. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli osoba podpisująca wniosek i umowę jest upoważniona z imienia i nazwiska do reprezentowania Pracodawcy w dokumencie rejestracyjnym);
  8. Ugodę, w przypadku, jeśli pracodawca zalega z zapłatą wynagrodzeń pracownikom, należnych składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i innych danin publicznych na dzień złożenia wniosku, a ugoda o warunkach spłaty zadłużenia została zawarta z wierzycielem;
  9. Kopię certyfikatu jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego – jeśli realizator kształcenia ustawicznego taki posiada;
  10.  Konkurencyjną ofertę realizacji kształcenia potwierdzoną przez instytucję szkoleniową lub wydruk ze strony internetowej z podaniem adresu strony – w przypadku, jeżeli oferta wraz z ceną jest upowszechniona w Internecie;
  11.  Dodatkowe oświadczenia Pracodawcy;
  12.  Ewentualne dodatkowe informacje należy sporządzić jako odrębne załączniki do wniosku.

Urząd zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów niewymienionych w powyższych załącznikach, pozwalających na rozstrzygnięcie ewentualnych wątpliwości niezbędnych do rozpatrzenia wniosku.

Środki KFS Pracodawca może przeznaczyć na:

  1. określenie potrzeb Pracodawcy w zakresie kształcenia ustawicznego w związku z ubieganiem się o sfinansowanie tego kształcenia ze środków KFS;
  2. kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą;
  3. egzaminy umożliwiające uzyskanie dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych;
  4. badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu;
  5. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z podjętym kształceniem

Wnioski oceniane będą uwzględniając odpowiednio:

  1. zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS;
  2. zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;
  3. koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
  4. posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
  5. w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  6. plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS w zakresie rozwoju zawodowego pracownika lub rozwoju gospodarczego firmy w związku z kształceniem ustawicznym pracodawcy;
  7. możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem posiadanych środków;
  8. uzasadnienie potrzeby odbycia kształcenia ustawicznego;
  9. kształcenie ustawiczne, po ukończeniu, którego uczestnik nabywa kwalifikacje lub kompetencje do wykonywania zawodu;
  10. wnioski złożone przez Pracodawców, którzy nie korzystali ze środków KFS w okresie pełnych 2 lat kalendarzowych.

Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Regulaminem przyznawania środków na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie Odrzańskim.

Szczegółowych informacji udzielają:

  • Michalina Lipińska – specjalista ds. rozwoju zawodowego – PUP w Krośnie Odrzańskim –               pok. nr 028, tel. 68 383 03 19;
  • Iwona Żak – specjalista ds. rozwoju zawodowego – Filia w Gubinie – pok. nr 14, tel. 68 455 82 14.

Uwaga!! – Ważne informacje:

  • Pracodawca składa wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibą Pracodawcy lub miejsce prowadzenia działalności.
  • Z uwagi na czas rozpatrywania wniosków, przeznaczony na dokonanie oceny formalnej i merytorycznej oraz konieczność zawarcia umów – kształcenie powinno się rozpocząć nie wcześniej, niż po 30 dniach od dnia zakończenia naboru.
  • Informacje i dokumenty dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Pracodawcę.
  • Wysokość środków przyznanych Pracodawcy w ramach KFS wynosi:
    - w przypadku mikroprzedsiębiorców – 100% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego Pracownika;​​​​​​​- 80% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego pracownika. Pozostałe 20% kosztów kształcenia ustawicznego ponosi Pracodawca jako jego wkład własny – jeżeli nie należy do grupy mikroprzedsiębiorców. (Strukturę wielkości przedsiębiorstwa określa art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo Przedsiębiorców).
  • Koszt dofinansowania kształcenia nie może zawierać kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia.
  • Środki Krajowego Funduszu Szkoleniowego są środkami publicznymi i winny być właściwie i racjonalnie wydane tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
  • W punkcie dotyczącym uzasadnienia potrzeby odbycia kształcenia ustawicznego przy uwzględnianiu obecnych lub przyszłych potrzeb planów względem osoby objętej kształceniem ustawicznym należy dodatkowo wykazać związek potrzeby kształcenia ustawicznego z priorytetem wydatkowania środków KFS wraz z opisem korzyści uzyskanych po zrealizowaniu wskazanej formy wsparcia.

Klauzula informacyjna RODO
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO", w celu spełnienia obowiązku informacyjnego określonego w artykule 13 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych:
1. Administratorem danych osobowych jest  Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Rafał Wielgus, e-mail : iod@bhpex.pl, tel.: 68 411 40 00.
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania publicznego ujętego w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie co zgodne jest z art. 6 ust.1 lit. b i c RODO, wykonania zawartej umowy, co zgodne jest z art. 6 ust.1 lit. b i c RODO, wykonania  zadania realizowanego w interesie publicznym  lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e  oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem powszechnym.
4. Pani/Pana dane będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub które zawarły z administratorem danych umowy: powierzenia z dostawcami oprogramowania i systemów informatycznych, na świadczenie usług pocztowych, bankowych, prawnych, ubezpieczeniowych.
5. Zgromadzone w toku przetwarzania dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa 10 lat.
6. Ma Pani/ Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Uwaga:
- prawo do usunięcia danych nie ma zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem – przetwarzaniu danych osobowych, ma Pani/ Pan prawo wniesienia z tego tytułu skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie danych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji określonych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz możliwości udzielenia pomocy przewidzianej w w/w ustawie.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 

nnk.asset.publisher.attachments

Regulamin KFS 2025
Regulamin KFS 2025.pdf 10331 KB
Wytyczne KFS 2025
Wytyczne KFS 2025.pdf 346 KB
Wniosek KFS (3)
Wniosek KFS (3).doc 272 KB
Oświadczenie o pomocy de minimis
Oświadczenie o pomocy de minimis.docx 19 KB
Formularz informacji przedstwianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025
Formularz informacji przedstwianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025.xlsx 62 KB
Formularz informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie
Formularz informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.doc 36 KB
Barometr zawodów powiat krośnieński 2025
Barometr zawodów powiat krośnieński 2025.pdf 117 KB
Barometr zawodów województwo lubuskie 2025
Barometr zawodów województwo lubuskie 2025.pdf 195 KB

Kwestionariusz wywiadu z pracodawcami


Krajowy Fundusz Szkoleniowy - do pobrania

nnk.asset.publisher.attachments

Regulamin KFS 2025 (1)
Regulamin KFS 2025 (1).pdf 10331 KB
Wytyczne KFS 2025 (1)
Wytyczne KFS 2025 (1).pdf 346 KB
Wniosek KFS (2)
Wniosek KFS (2).doc 272 KB
Oświadczenie o pomocy de minimis (1)
Oświadczenie o pomocy de minimis (1).docx 19 KB
Formularz informacji przedstwianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025 (1)
Formularz informacji przedstwianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025 (1).xlsx 62 KB
Formularz informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (1)
Formularz informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (1).doc 36 KB
Barometr zawodów powiat krośnieński 2025 (1)
Barometr zawodów powiat krośnieński 2025 (1).pdf 117 KB
Barometr zawodów województwo lubuskie 2025 (1)
Barometr zawodów województwo lubuskie 2025 (1).pdf 195 KB

Dane dotyczące bezrobocia w powiecie krośnieńskim na rok 2024

nnk.asset.publisher.attachments

Sprawozdanie o rynku pracy za styczeń 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za styczeń 2024 r..pdf 342 KB
Stan bezrobotnych na koniec stycznia 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec stycznia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 33 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec stycznia 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec stycznia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 29 KB
(1)Sprawozdanie o rynku pracy za luty 2024 r.
(1)Sprawozdanie o rynku pracy za luty 2024 r..pdf 341 KB
Stan bezrobotnych na koniec lutego 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec lutego 2024 r. z podziałem na gminy.docx 33 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec lutego 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec lutego 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za marzec 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za marzec 2024 r..pdf 341 KB
Stan bezrobotnych na koniec marca 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec marca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec marca 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec marca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za kwiecień 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za kwiecień 2024 r..pdf 348 KB
Stan bezrobotnych na koniec kwietnia 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec kwietnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec kwietnia 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec kwietnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za maj 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za maj 2024 r..pdf 341 KB
(1)Stan bezrobotnych na koniec maja 2024 r. z podziałem na gminy
(1)Stan bezrobotnych na koniec maja 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec maja 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec maja 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za czerwiec 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za czerwiec 2024 r..pdf 373 KB
Stan bezrobotnych na koniec czerwca 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec czerwca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec czerwca 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec czerwca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych za I półrocze 2024 r.
Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych za I półrocze 2024 r..pdf 286 KB
(1)Sprawozdanie o rynku pracy za lipiec 2024 r.
(1)Sprawozdanie o rynku pracy za lipiec 2024 r..pdf 373 KB
(2)Stan bezrobotnych na koniec lipca 2024 r. z podziałem na gminy
(2)Stan bezrobotnych na koniec lipca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
(2)Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec lipca 2024 r. z podziałem na gminy
(2)Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec lipca 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za sierpień 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za sierpień 2024 r..pdf 373 KB
Stan bezrobotnych na koniec sierpnia 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec sierpnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec sierpnia 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec sierpnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za wrzesień 2024 rok
Sprawozdanie o rynku pracy za wrzesień 2024 rok.pdf 374 KB
Stan bezrobotnych na koniec września 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec września 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec września 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec września 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za październik 2024 rok
Sprawozdanie o rynku pracy za październik 2024 rok.pdf 374 KB
Stan bezrobotnych na koniec października 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec października 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec października 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec października 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za listopad 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za listopad 2024 r..pdf 374 KB
Stan bezrobotnych na koniec listopad 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec listopad 2024 r. z podziałem na gminy.docx 34 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec listopada 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec listopada 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Sprawozdanie o rynku pracy za grudzień 2024 r.
Sprawozdanie o rynku pracy za grudzień 2024 r..pdf 375 KB
Stan bezrobotnych na koniec grudnia 2024 r. z podziałem na gminy
Stan bezrobotnych na koniec grudnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 35 KB
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec grudnia 2024 r. z podziałem na gminy
Wybrane kategorie bezrobotnych na koniec grudnia 2024 r. z podziałem na gminy.docx 30 KB
Bezrobotni według gmin załącznik nr 3
Bezrobotni według gmin załącznik nr 3.pdf 52 KB
Załącznik nr 1 za 2 półrocze 2024 r.
Załącznik nr 1 za 2 półrocze 2024 r..pdf 298 KB
Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych za 2 półrocze 2024 r.
Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych za 2 półrocze 2024 r..pdf 297 KB

Klauzula informacyjna dla uczestników projektów, reprezentantów wnioskodawców / podmiotów ubiegających się o wsparcie oraz innych osób zaangażowanych przy realizacji udzielonego wsparcia (pracowników wnioskodawców/podmiotów, szkoleniowców, trenerów) których dane są pozyskiwane w ramach Działania 6.1 programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Klauzula informacyjna dla uczestników projektów, reprezentantów wnioskodawców / podmiotów ubiegających się o wsparcie oraz innych osób zaangażowanych przy realizacji udzielonego wsparcia (pracowników wnioskodawców/podmiotów, szkoleniowców, trenerów) których dane są pozyskiwane w ramach Działania 6.1 programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027


Klauzula informacyjna – osoby bezrobotne, pracodawcy, uczestnicy projektu EFS oraz kontrahenci
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO/ Rozporządzenie RODO), informujemy, że:
  1. Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim, z siedzibą przy ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie NIP:9261512086, REGON:971254272. Z Administratorem można skontaktować się pod numerem tel.: 68 383 03 13.
  2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@bhpex.pl.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu oraz na podstawie:
  1. Osoby bezrobotne i poszukujące pracy:
- rejestracji w ewidencji oraz umożliwienia korzystania ze świadczeń z tytułu bezrobocia, usług i instrumentów rynku pracy oraz innych form pomocy określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych do tej ustawy - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO,
- zawarcia umowy i wykonanie umowy na podstawie wniosku zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wykonywania wszelkich działań w interesie publicznym bądź realizacji zadań w ramach powierzonej władzy publicznej – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w tym m. in. dochodzenia roszczeń, archiwizowania danych – na wypadek potrzeby wykazania faktów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Kontrahenci:
- zawarcia oraz realizacji zawartej umowy, której są Państwo stroną zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na Administratora w dotyczących między innymi obowiązków rachunkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, w szczególności dochodzenia i ochrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  1. Pracodawcy:
- realizacji usług i instrumentów rynku pracy oraz innych form pomocy określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktach wykonawczych do tej ustawy - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- zawarcia umowy i wykonania umowy na podstawie wniosku zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wykonywania wszelkich działań w interesie publicznym bądź realizacji zadań w ramach powierzonej władzy publicznej – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
  1. Uczestnicy programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027:
- realizacji projektu (w szczególności: udzielenie wsparcia, potwierdzenie kwalifikowalności wydatków, monitorowania, sprawozdawczości, komunikacji, ewaluacji, kontroli oraz działań promocyjnych oraz informowania o projekcie) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO
- pozostałymi przepisami są w szczególności: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylającego rozporządzenie (UE) nr 1296/2013 rozporządzenia EFS+, Ustawa ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 z dnia 28 kwietnia 2022 r.
  1. Dane pochodzą od osób, których dotyczą, ich przedstawicieli bądź osób legitymujących się odpowiednim pełnomocnictwem prawnym.
  2. Odbiorcami danych mogą być w szczególności:
  1. w przypadku osób bezrobotnych i poszukujących pracy, pracodawców oraz kontrahentów: upoważnione organy państwowe oraz podmioty współpracujące z Administratorem na podstawie podpisanych umów powierzenia danych (art. 29 RODO) takie jak np. obsługa, prawna, obsługa RODO, dostawca rozwiązań IT.
  2. W przypadku realizacji projektu: instytucja pośrednicząca – Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze (ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra), ministerstwo właściwe ds. funduszy i polityki regionalnej, instytucje Unii Europejskiej oraz inne podmioty uczestniczące w systemie realizacji programu, osoby lub podmioty, którym może być udostępniona dokumentacja na podstawie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, podmioty uprawnione do obsługi doręczeń pocztowych, podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e-Doręczenia), instytucje bankowe (w zakresie przekazywania środków finansowych na realizację projektów), podmiot świadczący usługi hostingu poczty elektronicznej, podmioty, którym przekazuje się dokumentację zawierającą dane osobowe w celu brakowania (niszczenia), jak również inne podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartych umów/porozumień w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych (w tym dostawcy systemów informatycznych).
  1. Pani/Pana dane przetwarzane będą w przypadku:
  1. osób bezrobotnych i poszukujących pracy przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy,
  2. pracodawców przez okres 10 lat w przypadku umów od otrzymania pomocy publicznej oraz 5 lat w przypadku wniosków,
  3. kontrahentów przez okres zawarcia umowy oraz czas przedawnienia roszczeń umownych 3 lata,
  4. uczestników projektu przez okres wskazany w art. 91 oraz 87 ust. 1 ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 z dnia 28 kwietnia 2022 r.
  1. W związku z przetwarzaniem danych przysługują Państwu prawa dostępu do danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w art. 18 RODO, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, wycofania zgody jeśli została ona pobrana na podstawie RODO, prawo do usunięcia danych (bycia zapomnianym) w przypadkach przewidzianych w art. 17 RODO.
  2. W sprawie realizacji powyższych praw należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych wskazanym w pkt. 2 niniejszej klauzuli pod adresem e-mail iod@bhpex.pl.
  3. Przysługuję Państwu także prawo do zgłoszenia skargi do organu nadzorczego –  Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Szczegóły dotyczące zgłoszenia znajdują się na stronie UODO https://uodo.gov.pl/pl/83/155.
  4. Podanie danych osobowych w przypadku:
  1. osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy jest niezbędne i wymagane prawem w związku z chęcią skorzystania z usług oferowanych przez Administratora. W przypadku niepodania wymaganych prawem danych Administrator nie będzie miał możliwości spełnienia prośby petenta.
  2. pracodawców jest niezbędne i wymagane prawem w związku z chęcią złożenia wniosku i podpisania umowy z Administratorem. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania wspomnianych czynności.
  3. kontrahentów jest niezbędne do podpisania umowy, w przypadku niepadania danych osobowych umowa nie będzie mogła być zawarta.
  4. uczestników projektów do wzięcia udziału projekcie jest niezbędne w wymagane prawem w przypadku chęci skorzystania z projektu – w przypadku niepodania danych będzie to nie możliwe do zrealizowania.
  1. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  2. Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych w sposób zautomatyzowany ani nie będzie poddawał ich zautomatyzowanemu profilowaniu.

nnk.asset.publisher.info.header

Menu Display