Wsparcie może być przyznane na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od miesiąca złożenia wniosku
w wysokości nie wyższej niż suma 70% wynagrodzeń pracowników objętych wnioskiem jednak nie więcej niż 70% kwoty minimalnego wynagrodzenia, powiększonego o składki na ubezpieczenie społeczne od pracodawcy, w odniesieniu do każdego pracownika.
Beneficjent jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu pracowników przez okres, na który zostało przyznane dofinansowanie.
Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wskazywania spadku obrotów/przychodów z działalności.
Wniosek o dofinansowanie należy złożyć do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu
na siedzibę.
Szczegółowe informacje, zasady oraz wniosek wraz z załącznikami dostępne są na naszej stronie internetowej.
- Wniosek należy składać w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
- wniosek wraz z podpisaną umową pożyczki (po 2 egzemplarze) można złożyć:
- w wersji papierowej za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres: ul. Lipowa 18B, 69-200 Sulęcin, lub
- osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka pocztowa umieszczona przy drzwiach budynku, wejście do Urzędu od strony Starostwa).
Przyjmowanie wniosków o udzielenie wsparcia odbywać się będzie do wyczerpania środków Funduszu Pracy przeznaczonych na jego realizację.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
95-755-23-36 wew. 14
95-755-23-36 wew. 14